piatok 1. apríla 2016

Vlčia láska Kapitola č.4 No super!

Sedela som ako zamrazená.,,Ahoj Rose"pozdravila ma mama.,,Ahoj mami"odzdravila som ju.Už len čakám,ako to na mňa spustí.Neviem čo môžem od nej čakať.Je síce malá,ale ide z nej strach.Ale že strašný.Hlavne nech to mám za sebou.,,Rose!Čo ťa to preboha napadlo!!!Taká blbosť!Sa chceš zabiť?Alebo čo teda!Toto sa vážne nerobí!"kričala po mne ako zmyslou zbavená.Teraz len dúfam že má nezabije sama.Ehm....to by bola sranda.Riadila by ako tajfún.,,Čo asi?Blbosť to vážne nebola!Ja chcem vedieť pravdu!Vieš ako sa cítim?Nie!!!Lebo na mňa kašleš!Neviem kto je môj otec!Všetci sa ku mne chovajú ako ku princeznej!A to horor!"vyprskla som na ňu.Chudák ten pán.Bude mať z nás traumu.Mal by ísť radšej preč.Len mlčky na nás pozerá.,,Rosemaria!Tak toto nemyslíš vážne!To je vrchol!A nebola to blbosť?Nebola?Veď si sa skoro zabila!"hovorila stále s zvýšeným hlasom.,,Skoro"povedala som potichu.,,Tak toto ešte rázne prediskutujeme!A neskúšaj sa z toho vyvliecť!Je ti to dúfam jasné!"dopovedala a hrdelne zavrčala.V posteli som sa prikrčila.Trocha,no teda trošku bojím.,,Janine už ju nechaj.Má plné právo byť naštvaná."povedal ten starý pán.No teda neviem,ale možno tuším kto to je, ale je super už teraz.,,Ach ešte aj ty začni Ibrahim"povedala mama.Zrazu sa jej výraz v tvári zmenil.Vyzeral starostlivo,milo ale trochu smutne.,,Rose už nebudem riskovať aby sa ti niečo stalo.A zhodli sme sa na tom s tvojím otcom.M
Už je čas.Rose"povzdychla si nahlas.,,Rose toto je tvoj otec.Ibrahim-Abe Mazur"dopovedala.Vsadím sa,že som mala ústa otvorené tak, že by sa tam vošlo aj lietadlo.Tak trocha menší šok.S otcom cúvli o tri kroky.Neviem čo čakali.Áno je pravda,že mám výbušnú povahu,ale rodičom by som nikdy neublížila.Super teraz sa má budú báť.,,Neviem čo ste čakali,ale tušila som to."povedala som s úsmevom.,,A-ale a-aako?"nevedel sa vykoktať otec.Ešte viac som sa usmievala.,,No prosím vás.Prišli ste iba vy dvaja,držali ste sa za ruky.A tie vaše pohľady.Vy si myslíte že mi to nedocvaklo?"povedala som.,,Ach ty moja malá princezná"povedal otec.No super.Som princezná.Potom sme prehodili ešte pár slóv a na rozlúčku ma obi dvaja objali,a dali mi pusu na čelo.Potom odišli.Mám super otca.:)
POKRAČOVANIE NA BUDÚCE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára