pondelok 4. apríla 2016

FIGHT FOR LOVE Kapitola č.14 Ďakujem Lissa:3

Pred týždňom som sa s Dimitrim pohádala.Dopadlo to celkom dobre.Dnes mala prísť za nami Lissa.Ja už som bola zdravá,ale Dimitriho som odmietla nechať samého.Všetci si z toho vydedukovali, že som sa zaľúbila do svojho trénera.No a čo.Aspoň z toho nie sú iné domnienky.Lebo keby vedeli, že má Dimitri tiež miluje,tak to by zle skončilo.Bolo práve popoludnie.O 02:45  čakáme Lissu.Ešte schádza necelá pól hodinka.S Dimitrim sedíme na jednej posteli.Nič nerobíme,len sa objímame.Nikto sem teraz nemá prísť.Tak či onak je zamknutá izba.,,Dimitri dnes ťa Lissa uzdraví a možno ťa aj dnes pustia."povedala som po chvíli.,,Viem Rozo.Ale tréningy začnú zajtra a -"hovoril Dimitri.,,Na to zabudni!Nie že zajtra bude tréning,ale až minimálne o tri dni!Rozumieš?A viac sa s tebou o tom dohadovať nebudem!"povedala som rázne.Nech si to pekne vyhodí z hlavy.Jeho zdravie je oveľa dôležitejšie ako môj tréning.,,Roza"povedal zúfalo.,,Toto mi nerob.Musíš poriadne trénovať.O sedem mesiacov máš skúšky."povedal.Áno,je pravda,že mám o sedem mesiacov skúšky.Ale trénovať môžem aj určitú dobu sama.,,To je síce pravda,ale nič na tom nemení, že budeme mať tréning až o tri dni."povedala som.Zrazu niekto zaklopal.Dvihla som sa z postele a išla som otvoriť.Bola tam Lissa.,,Ahoj Lissa"povedala som a objala som ju.,,Rose tak strašne si mi chýbala"povedala.Chytila som ju za ruku a vtiahla som ju do izby.Ešte som z nohu zavrela dvere.,,Vitajte princezná Lissa"povedal Dimitri formálne.,,Strážca Belikov.Dnes vás uzdravím.Nemusíte sa už toľko trápiť.A nie len vy"povedala Lissa a žmurkla na mňa.Podišla ku Dimitrimu.,,Strážca Belikov ukážte mi prosím to nohu,ruku a krk.A poprosím žiadne protesty."povedala Lissa s úsmevom.,,Sľubujem, že protesty nebudú.Rose mi povedala čo mi spraví ak budem protestovať."povedal Dimitri.Čo?Ja som ale nič nepovedala!Hodila som na Dimitriho nechápavý pohľad.Možno to povedal len tak.Neviem.,,Výborne"povedala Lissa.Položila ruku na Dimitriho nohu a zavrela oči.Cítila som úžasný pocit.Plný krásy a ľahkosti.Rána sa mu úplne zacelila a ostala tam len malá jazva.Prešla k ruke.Cez ruku sa mu tiahol obrovský škrabanec.Lissa tam zase položila ruku a zavrela oči.Zase ten úžasný pocit.Na ruke mu neostala ani len jazva.Už len krk.Ku krku priložila iba dva prsty.Ani len nezavrela oči a už bola rána zacelená.Chytila som Lissu za predlaktie a posadila som ju na posteľ.,,Ďakujem princezná Lissa"povedal Dimitri a stále bol v úžase.,,Nie je zač."odpovedala mu hneď Lissa.,,Lissa poď odvediem ťa k darcom.Musíš sa posilniť po tomto výkone."povedala som.Chcela som ju zdvihnúť z postele, keď zrazu prehovorila:,,Nie je treba Rose.Vonku sedí Christian.On ma tam dovedie."povedala s úsmevom.Aha Christian.Na jeho som úplne zabudla.,,Tak dobre"pritakala som.Tentokrát sa s mojou pomocou zdvihla a odkráčali sme ku dverám.,,Ahojte"povedala a otvorili si dvere.Vonku už čakal nedočkavo Christian.,,Ahoj Christian.Odveď prosím Lissu k darcom."povedala som.Christian len prikývol.Zobral Lissu za predlaktie a už išli preč.Vošla som naspäť do izby.Dimitri sa usmieval.Tento úsmev som mala najradšej.Bol krásny a pri tom sexi.,,A ide sa baliť!"povedala som s radosťou v hlase.
POKRAČOVANIE NA BUDÚCE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára