utorok 29. marca 2016

Vlčia láska Kapitola č.3 Nemocnica

Keď som otvorila oči,zistila som, že ležím v nemocnici.Ako prvé som sa pozrela tam,kde som mala zapichnutý ten hnusný konár.Bolo to zašité a trochu napuchnuté.Mala som aj infúziu.Spomenula som si na to, ako sa mi ťažko dýchalo.Ktovie či mám rebrá už zacelené.Poobzerala som sa po izbe.Nikto tu nebol.Ale viem čo ma bude teraz nasledovať.Výsluch od mamy.To som tomu teda dala.ACH!Zrazu sa otvorili dvere a tam stála doktorka Lionella Merková.Je staršia(asi tak 40 rokov),bruneta a je vysoká.,,Ahoj Rose. Ako sa cítiš?"opýtala sa ma.,,Nič moc"povedala som jej na rovinu.,,No to sa ti nedivím.A ináč je tu aj tvoja mama.Keď ťa sem doniesli, bola vystrašená k smrti.A je tu aj tvoj-"neodpovedala mi to.Čo predomňou tají.Vôbec sa mi to neľúbi.Nemám rada tajnosti.,,Kto tu je!"naliehala som na ňu.,,No ehm... nikto.Ja ešte prídem"zmizla skôr, ako som stihla niečo povedať.Ľahla som naspäť na posteľ a rozmýšľala som.Moja myseľ pracovala tak ako len mohla.No som zvedavá kto to len bude.Môj batoh!Kde ho mám!Asi som ho stratila pri tom páde.Poobzerala som sa po izbe.Hľadala som,či nie je náhodou v izbe.Uvidela som ho v rohu izby,na stoličke,Dvihla som sa vydala som k batohu.Išla som pomalým a bolestným krokom.Au!Otvorila som batoh a vyhrabala som odtiaľ mobil.Šťastná,že je v celku, som išla naspäť k posteli.Len čo som si ľahla, otvorili sa dvere.Stála tam mama a s ňou nejaký pán so strašným oblečením.Asi je z cirkusu.Držali sa za ruky.Už mi to asi docvaklo.Toto bude môj otec.A DO RITI!TAK TOTO JE ZLY SEN!ALEBO APOKALYPSA?HLAVNE ŽE SOM PRI VEDOMÍ!ZATIAĽ!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára