nedeľa 24. apríla 2016

Vlčia láska Kapitola č.6 Ups!

Otvorila som oči a uvidela som mamu,otca a môj dozor.Bola som  na zemi,opretá o stenu altánku.,,Rose je ti lepšie?Ideme za Lionellou?Chceš vodu?"pokladala mi otázky mama.Mama bola vystrašená a otec ma pozoroval so strachom v očiach.Ten môj dozor pozeral na mňa.Čo na mne akože vidí?Môj dozor si pri mňa kľakol.,,Viem že si v šoku.Viem že to budes počuť už druhýkrat, ale aj tak..Volám sa Dimitri Belikov a budem tvoj mentor.Budem nonstop pri tebe,som niečo ako bodyguard alias tréner.Môžeš ma volať Dimitri a budeme si tykať."dopovedal Dimitri a žmurkol na mňa.Nezmohla som sa ani na slovo.Len som prikývla.Dimitri sa postavil a niečo pošepkal mame a tatovi.,,Rose ideme domov.Aspoň si odpočinieš..."povedal otec.Otec sa chcel zohnúť a pomôc mi vstať,lenže Dimitri povedal:,,Nechajte"Môj otec sa na Dimitriho usmial.Po chvíli keď mama uvidela Dimitriho,aj ona sa usmiala.Dimitri ma uchopil za ruku a dvihol ma.Keď som stála na nohách,ešte sa mi trocha klepali.Dimitri ma chytil do náručia.Šokovane som na neho pozerala.Mám mu jednu streliť?Či čo?,,Hej!Nie som nemohúca ani gramblavá !Pusť ma!"povedala som rázne.Nech si z toho nerobí srandu,inak uvidí.Mama a otec vybuchli od smiechu.Skoro až plakali.Dimitri sa tiež uškŕňal.No tak toto nemyslia vážne.,,Pusť ma!"zavrčala som na Dimitriho.Pozrel  sa na mňa.Až teraz som si uvedomila aké má len krásne oči.Čokoládovo-hnedá s zlatými odleskami.Ako vlk ich má také isté,ale ako človek sú stokrát krajšie.Roztápala som sa pod jeho pohľadom na mňa.Rose!Uvedom sa!Je síce sexi ale aj tak!Nenechaj sa! Moja myseľ mi pomohla.Nekompromisne som sa mu zahľadela do očí.,,Pusť ma!"povedala som ešte raz.Mama a tato plakali od smiechu,a Dimitri sa na mňa len usmieval.Moc mu nechýba, aby aj on vybuchol.,,Nie Roza.Až doma v izbe."povedal.Sčervenala som až po končeky vlasov.Roza?To je asi moje meno v nejakom jazyku.Potom sa ho to budem musieť opýtať.Radšej už nepoviem nič.Celú cestu domov,som nepovedala ani slovo.Keď sme dorazili domov,Dimitri má odniesol do mojej izby.Po schodoch vyšiel ľahko a ladne.Akoby som bola pierko.Položil ma na posteľ a odišiel.Išla som do sprchy,urobili rutinnú hygienu.Potom som sa obliekla do červenej nočnej košieľky.Bola na ramienkach a po kolená.Ešte som išla dať máme a ocovi pusu na dobrú noc.Prišla som dole do obývačky.Mama s tatom sa na mňa usmiali.,,Rose keď sme povedali že bude tvoj mentor, mysleli sme že bude nonstop pri tebe.A zabudli sme povedať že bude bývať s nami  v dome.Izbu má vedľa teba."povedal otec.Čože?Čože?Čože?Si robia dúfam srandu!,,Ráno my to vysvetlíte!Aby vám to bolo jasné!Dobrú noc!"a odišla som preč.Vyšla som po schodoch a išla ku svojej izbe.Pred izbou stál Dimitri. Ľutovala som že nemám župan.Dimitri si ma so záujmom prezeral.,,Ehm...čo by si chcel?"opýtala som sa.Mal na sebe čierne šortkové tepláky na spanie a tmavo modré tričko s krátkym rukávom.To tričko mu krásne obťahovalo telo.Bolo vidieť že má vypracované svaly.Uf!Je ale sexi!,,Už ti asi rodičia povedali že mám izbu vedľa teba.A prišiel a som ti oznámiť že zajtra máme tréning.To je všetko.Dobrú noc Rose."povedal.,,Dobrú."povedala som.Odišla som do izby.Ľahla som si do postele.Ktovie ako vie dobre trénovať?Vyzerá sexi?Ľúbi sa mi?Je môj bodyguard?Má ma na povel?Myšlienky mi výrili hlavou ale nakoniec som zaspala.Začalo sa mi snívať o Dimitrim... To bude teda sen.....
POKRAČOVANIE NA BUDÚCE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára